[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
پایگاه های نمایه کننده
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
بایگانی مقالات زیر چاپ
شناسنامه نشریه
صاحب امتیاز
دانشگاه خوارزمی
مدیر مسئول
Prof. Mahmood Reza Atai
سردبیر
Prof. Mahmood Reza Atai
شاپا
1735-1634
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 19، شماره 1 - ( 1-1395 )
برگشت به فهرست نسخه ها
The Prestigious World University on its Homepage: The Promotional Academic Genre of Overview
ص. 34-1
10.18869/acadpub.ijal.19.1.1
Mahmood Reza Atai
،
Fatemeh Asadnia
چکیده
(31662 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3713 دریافت)
Efficacious EFL Teachers’ Goals and Strategies for Emotion Management: The Role of Culture in Focus
ص. 72-35
10.18869/acadpub.ijal.19.1.35
Fatemeh Chahkandi
،
Abbass Eslami Rasekh
،
Mansour Tavakoli
چکیده
(6999 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3385 دریافت)
Promoting Metacognition in EFL Classrooms through Scaffolding Motivation
ص. 98-73
10.18869/acadpub.ijal.19.1.73
Manoochehr Jafarigohar
،
Mahbubeh Mortazavi
چکیده
(5917 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3619 دریافت)
An Investigation into the Individual Differences Correlates of Iranian Undergraduate EFL Learners’ Writing Competence: A Mixed Methods Approach
ص. 140-99
10.18869/acadpub.ijal.19.1.99
Omid Mallahi
،
Seyed Mohammad Reza Amirian
،
Gholam Reza Zareian
،
Seyed Mohammad Reza Adel
چکیده
(6865 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3035 دریافت)
L2 Learners’ Enhanced Pragmatic Comprehension of Implicatures via Computer-Mediated Communication and Social Media Networks
ص. 180-141
10.18869/acadpub.ijal.19.1.141
Azizullah Mirzaei
،
Mahmood Hashemian
،
Amin Khoramshekouh
چکیده
(7412 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3901 دریافت)
L2 Teachers’ Explicit and Implicit Corrective Feedback and Its Linguistic Focus
ص. 206-181
10.18869/acadpub.ijal.19.1.181
Servat Shirkhani
،
Zia Tajeddin
چکیده
(10909 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(6301 دریافت)
Discourse and Ideology Variation: A Critical Functional Approach To Mina Stampede News Reports
ص. 231-207
10.18869/acadpub.ijal.19.1.207
Shokoufeh Vakili Latif
چکیده
(6133 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(3303 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.1 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4645